Visites:

dilluns, 21 de maig del 2012

EL DUCKY ES FA FAMÓS

EL DUCKY ES FA FAMÓS
Em dic Jordi, i, us explicaré com el meu gos es fa fer famós.
Era un dia normal, només va canviar una cosa: vaig haver d’emportar-me el Ducky, el meu gos, a l’escola, per després portar-lo a passejar. Com que no permetien gossos, vaig haver de ficar-lo a la motxilla, ben amagat.
Van passar les hores, fins l’hora de matemàtiques. Es veu que el Ducky va parar l’orella i va aprendre alguna cosa... A les cinc, vaig portar-lo a passejar, i em va començar a fer operacions a la sorra del parc. Que si sumes, que si restes... de tot. El vaig portar a un concurs de talents, i va guanyar.
Un any després, van descobrir que el Ducky era el millor matemàtic del món!...
Crec que ja és hora de portar el meu gat a l’escola.


Marc Tortajada Palencia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada