Visites:

dijous, 28 de gener del 2016

CORREU ELECTRÒNIC

A l'atenció del grup les 3 sardines i el tauró.

Hola, equip de les 3 sardines i el tauró!

Enviem aquest correu per preguntar-vos coses sobre les colònies d'aquest curs, perquè a nosaltres ens agraden molt. Les preguntes son: us agrada la casa que anirem de colònies? Us agrada fer activitats de nit? Us agradaria anar als volcans que ens va ensenyar la senyoreta? Quin és un dels anys que us ha agradat més? Teniu ganes d'anar-hi? Nosaltres sí, moltes!!!
Segurament que vosaltres tambè teniu ganes d'anar-hi!Segur que ens ho passarem molt bé!


Adéu, esperem la vostra resposta!



Els invencibles:
Abril Vigatà
Jordi Sans
Carlos Culebras
Abril Segura




RESPOSTA CORREU





Hola som el grup de les tres sardines i el tauró.

Gràcies per enviar-nos el vostre e-mail.


Us contestem les vostres preguntes:

1r- Ens agrada la casa de colònies.
2n- Ens agraden les activitats de nit ens ho passem "pipa".
3r- Sí, creiem que anirem als volcans.
4t- Sí, suposem que ens ho passarem molt bé i que la casa de colònies serà molt xula.
5è- Ooooh i tant que tenim moltes ganes d'anar-hi.


Adéu i fins aviat!!!


Laura 
Sergi
Annelisse
Irene


Abril Segura, Abril Vigatà, Carlos Culebras i Jordi Sans









6 comentaris:

  1. M'agrada molt, felicitats

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt el vostre correu i resposta. Jo tambè tinc moltes ganes d'anar-hi. Us felicito per el vostre escrit!!!

    ResponElimina
  3. M'agrada molt el vostre escrit i us feliçito.A perçert le vostres preguntes són mol interessants.

    ResponElimina
  4. Carmen Navarlaz Buñales15 de febrer del 2016, a les 19:20

    M'ha agradat molt el vostre correu electrònic i sobre tot m'ha agradat la resposta.També espero que la caseta de colònies os agradi a tots els companys,ancara que noo hi vagia espero que hos hu passeun molt bé.

    ResponElimina
  5. molt bé! jo també tinc moltes ganes d'anar de colonies i crec que les activitats de nit son molt xules i originals...un text fantàstic!

    ResponElimina
  6. Antonio Buñales Buñales14 de març del 2016, a les 19:22

    Moltes però moltes felicitats nois i noies!!! Jo també vull hanar de colonies,un text fantastic.

    ResponElimina