Visites:

dijous, 28 d’abril del 2016

EXCURCIÓ AL RIU



2 d’Abril
11:00h: La meva família i els cosins d’Andorra vam anar a la Ribera Salada. Va ser un dia d’experiències i moltes emocions.

Primer ens vam posar el banyador i ens vam banyar al riu. També vam fer massatges als pares amb fang i pedres calentes. Les pedres les vam escalfar al sol.
Al cap d’una bona estona vam dinar i després de dinar vam jugar a agafar animalets.
Al cap de quatre hores vam berenar.

18:00h: a la tarda vam pujar una pista i vam trobar un pont. El meu cosí Adrià és va tirar des de dalt.

19:00h: Vam arribar a casa dels cosins i ens vam posar a jugar.
Primer el Biel i l’Adrià feien de cuiners i cambrers, l’Ada i jo de VIPS. Després ho vam fer al revés.
Finalment l’Ada i jo vam dibuixar un cavall.
Varem marxar cap a Miralcamp a les 22:00h.
Un dia preciós.

Ares Pérez Romà de 4t

2 comentaris:

  1. El teu text és molt bonic

    M'ha agradat i espero que Que facis molts més ...

    GUAPA

    ResponElimina
  2. Quina excursió més maca. Quin dia més divertit que vas passar amb la teva família. Felicitats pel text.

    ResponElimina