Visites:

dilluns, 13 de novembre del 2017

LA CASTANYADA I EL HALLOWEEN



El dia 27 d’octubre tots els alumnes de l’escola Sant Miquel vam celebrar la castanyada, a Cal Fino de Puigvert de Lleida.
Quan vam arribar vam esmorzar, al gran menjador d’aquella granja escola.
A continuació vam fer una gimcana esportiva.
Més tard vam fer una activitat de manualitats que es deia Quilling.
Després de dinar vam fer una representació amb titelles d’un conte de la castanyera.
Per últim vam menjar panellets.

Tres dies més tard vam fer “El túnel de la por”.
La gent s’espantava molt, fins i tot alguns alumnes no van voler passar.
Vam treballar molt la decoració. Vam ficar: làpides, murals, aranyes, teranyines... I nosaltres ens vam disfressar.
En resum feia molta por!

Aquells  dos dies ens ho vam passar de meravella tots i totes.
Vam gaudir molt, ja que era el nostre últim any.

Grup: ELS CICLISTES

Blai Balagué
Pau Balp
Marc Falguera
Ian Martínez

13 comentaris:

  1. Marta Castellana Pallàs15 de novembre del 2017, a les 19:54

    Felicitats pel vostre text

    ResponElimina
  2. Un escrit genial, moltes felicitats!!!

    ResponElimina
  3. Xavier i Juia Granados Vilalta21 de novembre del 2017, a les 22:26

    molt bon text

    ResponElimina
  4. m'ha agradat molt i m'ha fet recordar que ens ho vam passarmolt bé

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt el vostre text. Aquell dia va ser un dia de por peró em va agradar moltiSsim

    ResponElimina
  6. M'ha agradat molt.

    ResponElimina
  7. m´ha agradat la descripció

    ResponElimina
  8. El text m`agrada molt i ha sigut molt divertit i aquell dia m'ho vaig passar molt bé.

    ResponElimina
  9. M'ha agradat molt va fer molta por.

    ResponElimina
  10. es ho barem passar molt be fent aixo

    ResponElimina
  11. m'ha semblat molt xulo!!

    ResponElimina