Visites:

dijous, 21 de novembre del 2013

LA CARNISSERA I EL GUITARRISTA

Un dia la carnissera va anar a veure un teatre de música. En aquest teatre hi sortia un guitarrista que vivia una casassa gegant. 
L'obra tractava de que de cop hi volta, va sonar l'alarma a la casassa del guitarrista, però resulta que era incorrecte, una falsa alarma. Després quan es va acabar el teatre del guitarrista, ell va convidar a la carnissera a sopar a casa seva, on van menjar uns macarrons boníssims.
Al cap d'uns quants dies es van casar.

Autors: PAULA I JOSEFA


16 comentaris:

  1. Enhorabona noies! Bona feina!!

    ResponElimina
  2. Un musical?... m'encanta el teatre amb música!!!
    M'ha agradat molt el vostre escrit amb un final ben romàntic... i que boniques són les històries amb un final feliç, oi?
    Paula, Josefa...felicitats!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gracies a i ami tambe m'agrada la musica per aixo ho vam fer

      Elimina
  3. felicitats Paula i Josefa!!!

    ResponElimina
  4. Felicitats!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gracies i tu tambe ho as fet molt be guapissima

      Elimina
  5. Respostes
    1. GRACIES i tu tambe ets molt xula i guapa

      Elimina
  6. gracies a tots!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. M'agradot molt aquesta petita historia!!!!!FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A LA TEBA TAMBE MOLTES GRACIES MARIA BELLET TERMENS

      Elimina
  8. uau fet molt be Paula i gosefa.

    ResponElimina
  9. Felicitats Paula i Josefa, m'agradat molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  10. Eeeeeeeei porteu-me un plat de macarrons.

    ResponElimina