Visites:

dimarts, 26 de novembre del 2013


Prefixos i sufixos


LA PREHISTÒRIA

 
A la prehistòria no hi havia submarins ni despertadors,fins que un dia van aconseguir la independència.
El Gerard i l'Alícia, que eren dos nens prehistòrics, es van despertar una nit i es van escapar de la seva cova i van anar al bosc.
Al cap d'una estona, es van trobar un terrorista que construïa un submarí i un despertador. Llavors, van anar cap a la seva cova i van dir als seus pares que havien vist dos coses mai vistes:
- Hem vist un despertador i un submarí!!!
I així és com es van descobrir els despertadors i els submarins.


Alícia i Gerard

8 comentaris:

  1. Quins historiadors que esteu fets, Gerard i Alícia.
    Felicitats pel vostre relat i bona feina.

    ResponElimina
  2. Caram, quina història...i jo que em pensava que el despertador l'havia inventat un gall...
    Magnífica història...Felicitats Gerard i Alícia... per cert sou parents dels nens prehistòrics amb els mateixos noms?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la felicitació Sr. Jordi.
      Em sembla que no som parents, però tot podria ser.

      Elimina
  3. Feliuciats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Gràcies pels vostres comentaris.

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt aquest traball que au fet sobre la Prehistòria!.FELICITATS!!!!!!

    ResponElimina
  6. M'ha agradat molt aquest treball que heu fet .
    Sí hen feu unaltre espeo que el feu igual.
    FELISITATS.

    ResponElimina