Visites:

dijous, 4 de febrer de 2016

FEM RIMES...

L' Enric de llet en beu un bol

i amb la força fa  un gol.


A L'Elvira li agrada cantar

però tambè fa molt bé el ballar.


Hi havia una nena que tenia una nina

i tambè tenia un llapis de mina.

 

L'Angelita mira el retllotge

mentre menja un formatge


Màgica era la meva llibreta 

en obrir-la, sortia una oreneta.


Salta el riu la granota

que sembla una senyora pilota.


A la cuina de Miralcamp hi ha una tassa

que al damunt tè una bossa.


Aquella noia mira 

seriosament la fusta de la cadira


Angelita Flores i Josefa Navarlaz

6è de Primària



15 comentaris:

  1. Èric Pedrós Ginestàr4 de febrer de 2016 a les 19:13

    Molt be Angelita i Josefa, bones rimes. Molt originals i divertides. Feliçitats!!

    ResponElimina
  2. Judit Balagué Brufau7 de febrer de 2016 a les 21:25

    Molt bon treball Angelita i Josefa. M'han agradat molt les vostres rimes. Es nota que treballeu molt bé juntes. Felicitats!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Judit traballo molt bè amb L'Angelita

      Elimina
  3. Alicia Massot Espinet8 de febrer de 2016 a les 20:12

    Molt bon treball Josefa i Angelita. Heu fet rimar totes les paraules del final de cada linea. Felicitats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Alicia per felicitarme ;)

      Elimina
  4. M'agradat molt aquest treball que heu fet entre les dos es note que heu treballat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Miquel per felicitarme

      Elimina
  5. ole!prima me a gustauu muchooo :);)

    ResponElimina
  6. de naaaa primikaaa :):) jajaja

    ResponElimina
  7. Carmen Navarlaz Buñales10 de febrer de 2016 a les 18:14

    M'ha agrada molt les vostres rimes estic molt contenta amb vosaltres perquè la Josefa es la meva germana i la Angelita perquè és la meva amiga FELICITATS.

    ResponElimina
  8. Bones rimes i felicitats a tots :-)

    ResponElimina