Visites:

dimecres, 4 de novembre del 2020

LA MEVA MARE

La meva mare és diu Marta, la seva  professió és ser cartera i te 44 anys. Viu a Miralcamp i és la cartera de Miralcamp.
 La meva mare és alta i prima, te a els cabells negres i arrissats. La seva  cara és rodona, te a els ulls marrons, el nas va rodar i a els llavis grans. 
La meva mare quasi sempre vesteix de negre i porta una roba bastant moderna.

La meva mare es molt simpàtica, amable i sempre està contenta, menys quan s'enfada.

Te molt caràcter i quan riu ho fa molt fort. Sembla una bruixa!!! Li agrada la restauració, anar a córrer i li encanten les manualitats, sempre està fent alguna cosa.  



Marc Pozo Navès


2 comentaris:

  1. Molt bé Marc!!!
    Has descrit molt bé la teva mare,la Marta i has afegit molts detalls!!!!!
    M'agrada molt, felicitats!!!

    ResponElimina
  2. Marc, la descripció ha sigut molt exacta, has fet un molt bon treball.

    Biel 6è

    ResponElimina