Visites:

dijous, 26 de novembre del 2020

L' ENTREVISTA (Marcel)

 E: Hola! avui tenim la sort d’entrevistar al Mandalorian, un dels personatges de Star Wars.

 E: Com et dius realment?

 P: Em dic Din Djarin.

 E: Per què sempre portes màscara?

 P: Perquè ningú sàpigui la meva identitat.

 E: Quina feina tens?

 P: De caçarecompenses.

 E: Treballes sol?

 P: Sí.

 E: Com vas conèixer el Baby Yoda?

 P: En una missió.

 E: Tens família? 

 P: No, la vaig perdre durant la guerra quant era petit i la tribu 

Mandaloriana em va acollir

4 comentaris:

  1. ¡Que guai Marcel a mi m'agrada molt star wars! I he vist tota la serie de mandalorian se tota la seva historia.

    ResponElimina
  2. Marcel ha fet una bona entrevista, felicitats t'ha sortit super bé! m'encanta Star Wars!

    ResponElimina
  3. Felicitats Marcel una entrevista molt ben feta!
    A més a més m'encanta Mandalorian i tota la saga de Star Wars.

    ResponElimina