Visites:

dijous, 19 de novembre del 2015

AURORA SÁNCHEZ RAMON



L'aurora té 86 anys i viu a Srroca de Lleida. Es una senyora amb molt caràcter i una mica mandona. Li agrada surtir-se sempre amb la seva. També li agrada molt fer ganxet, i ensenyar-nos el que fa.



Té els cabells blancs, curts i arrissats. Té els ulls marrons i porta ulleres. Per l'edat que té, té la pell poc arrugada i es normal d'altura.
Quan s'enfada es queda morruda, però es molt soferta i valenta.




A part de tot aixó, es molt bona persona, ens dona el que pot i el que volem. Estic molt contenta amb ella.




Abril Segura Biosca 5è






7 comentaris:

  1. I el nom.?Aquesta padrina és una bomba, fas una descripció molt bona,siguis qui siguis,et felicito!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Soc l'Abril Segura, me descuidat el nom, ara ja le posat

      Elimina
  2. T'has deixat ell nom.Quina padrina que tens.Felicitats.

    ResponElimina
  3. I el nom.? m'agrada que estiguis contenta amb ella, moltes felicitats em tens que respondre eeeee???

    ResponElimina
  4. Molt bé siguis qui siguis t'has descuidat el nom , m'agrada la teva descripció aurora sanches Ramon.

    ResponElimina
  5. Molt bé siguis qui siguis t'has descuidat el nom!!!!!!!!!!! m'agrada la teva descripció de Aurora Sanches Ramon iperdó m'he equibocat

    ResponElimina