Visites:

diumenge, 29 de novembre del 2015

EL PARC DE LA BASELLA

A les afores de Miralcamp, hi ha un panta que és diu Parc de la Basella. Quan era petita el meu avi i jo sempre anavam a pasejar al Parc de la Basella.



Fa poc que i vaig anar amb el meu pare i el meu gos. Tot estava igual amb abres, camins i aigua. Hi ha alguns camins que hi han bancs  de pedra per asentarse. Per allí no hi ha una tenda ni re.


Tot estava molt net i els camins estaben iguals ,de sorra.




                                                                                                 Selena Bellver   5è



3 comentaris:

  1. Molt bé Selena! Jo també hi vaig amb el meu pare i es molt bonic sobretot a la posta de sol, i s'hi va molt bé amb bicicleta

    ResponElimina
  2. Selena es molt bonica la descripció del parc de la basella jo també hi vaig i es molt bonic. Es veritat el que diu la Laia P quan hi ha la posta de sol es més bonic.
    FELICITATS SELENA!!!

    ResponElimina
  3. Selena el tu text es una passada es un lloc molt tranquil tambè i vaig sobin

    ResponElimina