Visites:

dilluns, 16 de novembre del 2015

LA MEVA PADRINA DOLORS

  
 
 
La Dolors té 71 anys. La Dolors es va casar amb el Jaume i va tenir  3 fills que és diuen: Ester, Tresa i Jaume.
La Dolors té la cara rodona, els ulls blaus, els cabells  curts i castanys.
És baixa i grassoneta .
És ordenada, molt polida i és super carinyosa.
També és molt bona cuinera perque m'agraden moltíssim els seus plats.
Porta un jersei amb un gerro i flors de molts colors.
 
L'ESTIMO MOLTÍSSIM!!!
 
                   Jordi Sans
                      5è


7 comentaris:

  1. Jordi,quin dia puc venir a dinar a casa de la teva padrina..?Segur que fa uns canalons molt bons,ji,ji...Felicitats!!!!

    ResponElimina
  2. Jordi,quin dia puc venir a dinar a casa de la teva padrina..?Segur que fa uns canalons molt bons,ji,ji...Felicitats!!!!

    ResponElimina
  3. Jordi si que ha tingut fills es molt bonic i es veritat que es molt pulida?

    ResponElimina
  4. M'agrada molt el treball que has fet m'ha interesat molt espero que facis més textos
    espero que tinguis molts comentaris
    (aah!!! dis a la teva padrina que hem faci un pastisset)

    ResponElimina
  5. moltes felisitats Jordi, el teu escrit m'agrada molt, tambe m'agradat lo dels fills

    P.D: abeure si em fa un pastisset jajajaja!!!!!

    ResponElimina
  6. Molt ben fet Jordi segur que els fa molt bons els passtisos, també m'agradat lo dels fills. FELICITATS!!!

    ResponElimina
  7. Molt bé Jordi espero quete poso bona nota el senyo Jordi.

    ResponElimina