Visites:

dimarts, 24 de novembre del 2015

L' HABITACIÓ

                    


                                                                  
La meva habitació està pintada de blanc, groc i taronja. A la pared del fons hi ha : La finestra, el meu llit, el llit de la meva germana i la meva tauleta de nit. A la pared de la dereta hi ha: El meu arrmari de la roba i de sabates. A la pared de la esquerra hi ha :L'estanteria de jugets, la taula dels deures i la pissara. Finalment a la pared de la porta hi ha : els diplomes de la guerderia i la paperera


                                                                                                                         Davinia Garcia Capell
                                                                                                                                                 5è

2 comentaris:

  1. Molt bé Davinia, la teva habitació te pinta de ser bastant interessant algun dia la vull veure

    ResponElimina
  2. Molt be Davinia!!!!! La teva habitacio es mult xula!!!!!!

    ResponElimina