Visites:

diumenge, 22 de novembre del 2015

LA MEVA PADRINA JOANA

Tots els dies vaig a dinar a casa la meva padrina Joana. Ja no treballa però sempre està cuinant i fent feina casa. 


Té el cabell molt curt i ros. Té els ulls de color mel, porta ulleres, té dues ulleres, unes són per casa i les altres per sortir al carrer. Sempre té calor  perquè tot el dia està a la cuina, li agrada molt cuinar!!!  Porta sempre unes arracades molt boniques amb una perla blanca, i el collar que porta també es de  perles blanques.


Es molt dolça amb mi i amb tothom, també és amable i sobretot es molt bona persona. 


Àngela Rull   5è


2 comentaris:

  1. Angela,es veritat que la teva padrina és aixi,jo la conec!!!!!ensenyali a la Joana li agradarà molt!

    ResponElimina
  2. Àngela, molt bona descripció jo també penso que la teva padrina Joana es bona persona. Ja li has ensenyat? FELICITATS!!!

    ResponElimina